BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 23, 2009

Esok balik asrama

Salam,.es0k dah kena balik asrama,.hu3,.,sedih,..rasa macam nak duduk kat rumah forever,..tak nak balik asrama,..maklumlah baiti jannati,..home sweet home,.,nanti duk asrama xleh makan masakan umi, update blog, buka friendster, chat ngan kawan,.,sedih nye,.,tapi apakan daya,..ini lah cabaran untuk jadi se0rang Al-Hafizah,..xpe,.,sabar,..akira mina,.,cay0k,..!!

Usah berputus asa


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Ya,.!! jangan putus asa,.,akira mina!! Terutamanya yang sedang menghafaz Al-Quran,.teruskan perjuangan anda,..

Ayat pengajaran


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Daripada ayat surah Al-Baqarah ayat 195 itu,, kita disuruh membelanjakan wang dijalan Allah dan dilarang mencampakkan diri dalam kebinasaan,.,0leh itu,,janganlah mer0kok, dan tinggalkan lah amalan yang boleh mencampak kita ke dalam kebinasaan,..

Thursday, October 22, 2009

Subhanallah,.!!

Subhanallah,.,cantiknye,.,alangkah indahnya alam ini,.,nikmatnya apabila dipandang,.,

Tuesday, October 20, 2009

Tandatangan MTS: Fatimah Azzahra'

Salam,.ni lah die tandatangan geng kelas Fatimah Azzahra',.,c0mey x,.,?? tandatangan saya kat ats n yg paling hujung sekali,.,biasa jw.,k0t jawi,.,

Saturday, October 10, 2009

xtwu nk tulis apa,,.,

slm,.,saya xtwu nk tls apa,,.xde m0dal,.,kl0 modal nk tasmi' adew lh,.,cehh,.,xde r,.,0k lh,.,bg yg nk SMU, PMRU, n semua jns pprksaan,,sy ucpkn selamat berjaya,.,yang pprksaan akhir ta0n,,slmt brjya ek,,.trutamanyew mts bach0k yg bnt ea.,,cay0k!! akira mina!!